.

satt o kollade på bröllopet sent igår kväll. fy va gölligt elr! det bästa var ju daniels tal!  jag kmr inte ihåg så mkt. så jag kan inte säga allt jag tyckte var bra faktiskt haha, men det var väldigt fint på många sätt o vis. mkt lyckat!
hann inte rida igår heller. så jag får ta en längre bit idag tänkte jag:)
nu ska jag snart till stallet. men först ska ni få lite bilder sen igår. det var ju ett tag sen jag la in det så:)
munkorg o flughuva på;)
New moon ?;)
detta var kvällsbilder, med inte så bra ljus, så aa.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Superfina bilder syrran!:)

2010-06-21 @ 21:21:16
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: Denise

tack michelle:D

2010-06-24 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0