:)

sitter här med en skrikande mage o en dusch som väntar!!
vaknade runt 11, hade inge o göra så jag satte mig som vanligt vid tv;n mer än det har jag faktiskt inte gjort:)
ska ringa marre o fråga om pernilla kmr ut o rider moonis, så kanske jag inte behöver det idag:) EYY! jag vet vad hon heter nu!! Jull Moon Dancer :D
senare tror ajg det blir filmkväll:D ida har lovat att göra mig en smothie haha, den såg redigt frästande ut, men hon måste ju inte... ELR JOO MHAHAHHAH! nej ja skoja ida!:)
iaf, på midsommar blir det fulltupp:D först upp, duscha, fixa, åka till midsommar-stången som vanligt, sen hem, käka, ta kort, o tjuva med mat till michelle o sen in till stan till henne o tillbringa resten av dan där:))
nu ska jag ringa marre som sagt, o sen käka o sen duscha:)) ha det bäst:)
btw, kom ihåg att skriva kommentarer om vad ni tycker om föregående inlägg, det blev inte så lyckat, men ni fattar poängen:)... på tal om poäng, jag vill på utställning med fölen!!!! aja, haha, ha det gott, kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0