flower power

haha, jag ska börja berätta ända från början;)
igår; halv 6 kom marre o hämtade, vi åkte direkt ut till annelie, efter 5 minuter kom penilla med en hästtransport. ´jag hade då inte en blekaste om hur hästen såg ut (jag var inte med o hämtade henne). sen precis innan jag öppnade dörren till transporten tänkte jag "eh, vafan, det kmr ändå vara min häst ... skitsamma hur hon ser ut" också öppnade jag dörren, o möttes av DEN SÖTASTE NÅNSIN!!!!! fy va vacker hon va!!!!
släppte in henne i hagen, där hon började käka DIREKT haha;) sen fyllde ´jaa på lite vatten o så:) sen åkte jag vidare till michelle, där vi, typ direkt gick o handlade godis till filmen:) haha, där möttes ´jag även av annelie för tredje gången, det första hon sa var "FÖRFÖLJER DU MIG IDAG ELR!" hahah!!
sen hem o kika film, gå promenad me hippie o sen sova. var sjuuuuuukt trött:)
idag: vaknade 7 av att solen lös rätt in i ögonen på mig. sen gick jag upp o gick ut med hippie.
sen käka frukost, gå ut me hippie igen m michelle. sen hem o hämta lite saker.
sen till stallet o träffa plumsan, fy fasen va jag ´hade saknat ´henne, snacka om att fästa sig lätt haha:D
sen borta vi henne, o ställde upp henne o tog lite kort, sen gick vi én promenad. jag tog med mig ett spö, för hon var lite stark när hon inte ´ville stå still, så jag tänkte ha det o sätta framför henne när vi skulle stanna, men det behövdes inte, hon var så lugn såatt:D
sen tog jag ut vatten till henne, o gosade lite, passade även på att stretsha (haha! har ingen aning om hur det stavas haha:P) sen hem, sen satt ja o michelle på mitt rum i nåra timmar o smörjde tränset, sadlarna, rämmarna o alltihopa, o tvätta bortar o så. så det har vart en heldag med hästar:) As najjs:D
nu ska ´jag äta lite, men först ska ni få se en bild såklart!! (fler bilder finns på facebook)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Det var en redig sötnos du skaffat! :D Har kollat igenom bilderna i kameran med. Illfin!!

2010-06-13 @ 18:15:55
Postat av: svar t em :)

elr hur! så jädra vacker!!! älskar henne, sjukt snäll o vacker på alla sätt o vis:D

2010-06-13 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0