i will love you until my dying day

när vi kom till stallet så fick alla barnen borsta henne, det var typ... 6 ungar haha, men hon var så duktig såatt:)
sen gick jag,michelle o oliwia ut o gick me henne, skitseeeg!:P
när vi kom tillbaka skulle jag hänga lite på henne, för hon har inte blivit riden på så länge... o jag var inte alls nervös, men sen började hon trampa lite med hovarna o hålla på me svansen, o jag har ju typ aslätt för att bli rädd för så små saker... så jag började bli lite nervös... o då fattade hon det direkt, så då började hon typ dra ner huvvet o bli orolig o så... jädra ägg jag är! haha... asså jag VET att hon är skitsnäll att rida! ah, blir så trött på mig själv ibland när jag bara tror saker.... men men, jag har ju faktiskt hela sommaren på mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0