it's a beautiful day

tjolebläng
igår somnade jag 10, var sjuuuuuukt trött!!
sen vaknade jag halv 7, när jag skulle gå upp halv nio, INTE OKEJ!
men iaf, nu sitter jag här o gör ingenting. vill åka ut till min plumsa, men hinner inte det idag:( men michelle kmr ta hand om henne som tur ä:)
igår märkte jaag att det var mkt som jag behövde t henne
*voylock(stavning)
*sadelgjjord
*uteboX
*kedje grimskaft, så hon är mer uppmärksam... hon vill inte alltid stanna när man själv vill, o då kaan man prassla lite med den:)
*sadelskydd
*regntäcke
*eltråd
*o stålpar
det var allt tror jag...:)
nu ska jag käka frukost, sen t madde, sen vidare m sannas gästbuss:D
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0