man in the mirror

hej hopp
midsommar;
käk hemma, mysipys.
sen vidare t michelle o emma, spendera kvällen o natten där
igår;
vakna hos michelle,
gå ut med yakeetah,
gå m michelle o emma ut me hippie, kastade boll o massa,
sen vidare t pa:s där michelle köpte godis till oss alla, så snällt såatt:)
sen hem, va kattvakt,
sova där(hos marie)
idag;
vakna hos marre,
käka,hem,stallet
o där har jag spenderat hela min dag:) i väntan på att spangies föl ska pluppa ur snart.. men det kom aldrig nått föl:( men det står nog ännu ett föl när jag kmr dit nästa gång:)
kram<3
hoppas ni alla hade en bra midsommar:)

Kommentarer
Postat av: filippa

filmkväll imorgon om du vill :D

2010-06-27 @ 18:01:26
URL: http://filippawall.blogg.se/
Postat av: Denise

okej:) vet dom andra om det då ?:)

vart ?;P

2010-06-27 @ 18:30:34
Postat av: ida

va? ingen sa nått till mig om filmkväll

2010-06-30 @ 14:04:05
Postat av: Denise

vi ska på eclipse på tisdag, vi hade inte filmkväll sen.

2010-07-01 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0