sommar sol o massa bad!

känns som att jag har festingar över hela mig!! jag o marre var nämligen ute precis o kikade staketet, lova o piXie hängde även med:)
staketet var helt, behöver bara spänna det lite, men annars så!:)
också ska vi bara fiXa en öppning med, sen tänkte jag även gå igenom hagen o kolla så det inte finns några giftiga väXter.
innan det gick jag igenom jennies hästgrejer. fy va jag vill ha allt det! as fina saker ju!
annars har jag inte gjort så mkt. sista veckan i skolan ä jättechill! kikar på dirty (stavnign) dancing på engelskan. o svenskan var det typ också film o teater o så, på syslöjden är jag klar med linnet, funderar på att göra ett tryck på det, där det står "särken" får se lite... matten o no:n var inställd idag. AS GÖTT. så vi gick hem halv 2 :D
nu ska jag läsa andras bloggar tänkte jag. ha det bäst. kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0