sommarlov om 6 skoldar!!!! :D

hola amigos!
kände att jag behövde få in litw spanska i bloggen... elr nä, nu ljög jag. det behövs faktiskt inte alls.
idag har det vart skola. seeegt, usch, gillade inte idrotten idag, haha, för att göra en lång historia till en kort, jag var inte så insatt i spelet, så jag typ bara stod på en o samma fläck:P
känner att jag har bränt mig lite iaf(y)
jag o marre skulle ientligen sättit upp lite staket idag tänkte jag. men jag hittade henne inte. BORTA! haha, så vi får la fiXa det imorgon:)
nu ska jag duscha.
ha det gott
sommar vackra sommar

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va kul! Vad har ni köpt för staket då? och har ni bestämt vart ni ska ha henne? :D

2010-06-03 @ 12:51:32
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t michelle

vi hade visst inte köpt det än... haha jag hade missförstått henne, så vi ska åka o köpa det nån dag. det blir nog elstängsel. men det är bara till öppningen:P

2010-06-03 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0