SOMMARLOV:OOOOOO

kan fortfarande inte fatta att det ä sommarlov.... jag menar, hur fort har inte detta året gått elr ?! ? ?! ?! aaaah! är såååå glad just nu, speciellt för sommarlovet, men även för att imorgon, ska troligen hästen komma, o om hon inte ska det, så åker vi dit o kikar på henne:D
nu ska jag gå ner o umgås med fölket, ha't bäst<3
hah, på alla bilderna försökte jag visa klänningen, vilket inte gick som jag tänkt:P
på bild 2, så försökte jag värkligen visa hur den såg ut, men misslyckades o gjorde den på ett annat sätt. tyckte den blev lite sisådär cool;)
puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: ida

din klänning va jättefin:)

2010-06-13 @ 13:35:18
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: svar t ida

åh tack ida, din va sjukt fin den med:)

2010-06-13 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0