today is the day

japp, här sitter man då, på midsommarafton, illtrött, utan kamera o en skrikande mage....
haha, att jag har tröttt har sin förklaring; wille övergav hundarna o la sig på sitt rum, efter ett tag fattade helka att han inte var där, så hon skällde natten lång. alla förutom dom som sov redigt djupt (wille o jonte) har typ inte sovit en blund i natt, gah!
kameran glömde mamma istan igår, ÄNNU MERA GAH!!
o jag bara måste äta! är as hungrig!!!!!
iaf, nu:
göra iordning mig, ner t midsommarstongen, käka, o massa, sen vidare till michelle o spendera resten av dan/kvällen där:))
nu ska jag gå... men jag ska ta bilder när jag kmr t michelle, för hon har ju kameran. så antingen får ni bilder ikväll eller imorgon;)
ha det bäst<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0