"tystnaden som uppstår för att moonis skrämmer denise för KOSSOR!!!!!!!"

aaah!!! ibland blir ´jag bara för trött på den merrens fasoner!!!
aja, nu har ´jag vart ute í regnet o sättit upp staket me marre. o vart ute o gått me moonis. hur det gick med det kan ni se på överteXten. kan inte förklara bättre än så.
nu ska jag dra på mig lite varma kläder o sen får ´jag se vad som väntar:) troligen tacos=D=D
sen ut o rida monstret igen. men marie har faktiskt rätt att en stor del av att hon reagerar, är för att jag gör det!!!!! så nu får jag ge mig själv en spark på smarbenet o skärpa mig lite!
ha det gott<3
"tystnaden som uppstår när denise plötsligt blir riktigt stentuff, o vågar rida förbi kosserna utan problem" det hoppas jag på att skriva efter ridturen;)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha, jag har två st:) en lång och en som dendär:p

2010-06-20 @ 17:05:42
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: aha, haha. göttans att ha 2 elr!:D

2010-06-20 @ 22:45:11
Postat av: ida

haha eller hur!:D

men jag föredrar det långa objektivet för då blir det suddigare bakrund, alltså snyggare bild:D

2010-06-21 @ 11:26:19
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: D

gud va goes! jag ska lätt köpa en as lång zoom när jag har köpt min efterlängtade nikon d5000:D

2010-06-21 @ 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0