.

när jag var liten sa jag alltid att jag ville bli kändis, men tänk ientligen vad jobbigt, paparazzis springer runt i buskarna efter dig, varje gång du ska ut på en fest måste du bli fotad o stå på röda mattan osv... jag föredrar nog att vara "vanlig" ;)
tänkte göra ett inlägg om hur "kändis-livet" har påvärkat personer... så får ni skriva vad ni tycker...:)
mischa barton;
hon var med i the oc, jättefin, precis lagom i "hull" o allt...;
efter oc, blev hon ett vrak, hon gick på fester varje kväll, vad jag har hört iaf, o fick tillomed tas in på sjukhus..;
och såhär ser hon ut efter att ha skärp till sig;
tycker hon bättrat sig väldigt fort faktiskt:) lägga på sig nåra kilon till bara så (y);)
_________________________________
detta är nicole richie när hon umgicks med paris hilton som mest;
hon ser helt total sliten o smal ut!!:S
titta skildnaden hur hon ser ut här;
så mkt finare!!:)
_______________________________
här är Lindsay Lohan när hon spelade in filmen "hurbie fulltankad"
här är hon nått år senare, helt förstörd!!;
och här är hon idag;
hon är ju absolut inte som förut, men på god väg iaf
_______________________________
här har vi då Paris Hilton typ 2005 elr nått;
några år senare;
detta visar inte hur hon faktiskt såg ut, hon var ju ASSMAL:S
aja, nu ska jag kila, men släng in en komentar hörrni!:)
ha det gott:) kram<3

Kommentarer
Postat av: ida

jag slänger in en kommentar:D



jag visste inte att hon i the oc drack osv:o



och förresten, jag fattar inte hur jag plötsligt fick så många besökare, haha:) jag kommenterade några enstaka bloggar och nu får jag flera hundra besökare:p gör likadant du om du vill ha fler besökare, haha:)

2010-06-22 @ 23:23:50
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Denise

nej, hon gjorde det under en period, o typ knarkade o sånt tror jag, men nu ä hon bättre:)

haha, nej, jag vill inte ha många besökare faktiskt:P det räcker med dom jag har:)

2010-06-23 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0