here i'm go again!

ajjemen, här är jag igen, har varit dålig på att blogga det sista men jag har faktiskt en förklaring denna gången! :)
happ happ! här sitter jag på pappa o patriks nya företag som jag tycker alla ska komma på imorgon när portarna slås upp för "golv & färg interiör". tänkte komma o ta lite bilder :)
på söndag fyller livvan 7 år! :D
och söndagen därpå är det tänkt att lauras bebis ska komma:D det går värkligen fort nu, o snön har sakta, men säkert börjat smälta bort nu, vilket jag är jätteglad över!!
igår satt jag vid datan och kom på det där med mixmegapols tjejplan. så jag nominerade mamma. jag skrev nått i form av "Hej! jag tänkte ta o nominera min mamma, hon har värkligen satt punkt för att hon inte gillar snö, så hon kommer nog gärna ut på lite äventyr. hon har även klämt ut tio ungar, så hon behöver nog ta igen sig en vecka med bara tjejer!" haha, aa vi får se hur det går med det, men det måste ju såklart hållas hemligt! :)
jaa... vad ska jag mer skriva tro....
har nog inte mkt mer o skriva... nu ska jag iväg o plugga till teknikprovet imorgon, ha det fint folks!!
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0