i built my dreams around you

idag var det volleyboll-match. inget kul alls, känner att det inte riktigt ä min grej, o jag mådde illa som in i den! så det var inte kul som sagt. sen efter skolan gick jag t mormor, var där till halv 6. åkte hem, såg andra avenyn osv. imorgon kommer jag va hemma från skolan för jag känner att det har vart för mkt í skolan nu på sistonde, o jag mår typ illa på alla lektioner. o det ä lite negativa energier elr nått i min närhet, så jag orkar bara inte gå. men det gör inget för det ä ändå temadag imoron så det gör inget, men på fredag ska jag gå. o då är det ju ändå sista dan' innan lovet så det ä götttans :)
på fredag-lördag, o lördag-söndag natt/kväll ska ja o mills va barnvakt. sen på söndag ska jag o emmi/michlle venne riktigt vem, emmi kanske inte orkar men vi får se, vara hästvakt, o se till så allt går som det ska :)
ha det gött folks! kram<3
längtar efter sommar, imorgon blir det iaf 12 + grader :D räcker gött för mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0