när alla vännerna gått hem...

om jag har fattat det ´hela rätt så är det såhär, mamma hatar pappa för att han "sover, jobbar,jobbar,jobbar, äter, ser på tv, sover" om jag inte är helt fel ute så vill hon skillja sig ? ? yeeey! äntligen säger jag bara! nån gång måste dom ju fatta att vi inte kan leva som vi gör nu. för det funkar inte så. men vi får hoppas på det bästa, vilket ä att dom skilljer sig ;)
iaf, igår var mamma i ullared, venne om hon värkligen inte fick tag på NÅGOT förutom 1 sak av 15 som jag hade skrivit upp, elr om hon gjorde det för att jälvas ? ? ingen aning.. men iaf, fick lite andra saker. dessvärre inget jag behövde men aja.
imorgon kmr äntligen michelle hem! känns konstigt att vi inte har lov samtidigt. för varje lov sitter vi alltid o kollar film ända till morgonen därpå. elr aa det beror på när man säger att morgonen börjar men typ 3-4 tiden.
på fredag kommer hanna, jimmy o wilma hit. dom kommer dessvärre ta mitt rum -.- InTE KUL!
på lördag är det påskafton :D ÄNTLIGEN!! som jag har väntat!
sen på söndag kmr mischas vänner o sover över till m¨ndag :)
ja... det var la allt jag hade o säga :)
ha det gott, kram<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ska bli gött me lov!:D Men vadå med mamma? ring om det är nåt. kram!

2010-03-31 @ 13:56:05
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t mischa

aah då :D

nej men hon sa att han beter sig som att han ä ensamstående. o det kanske skulle bli bättre om det var så osv... ;P

2010-04-01 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0