o där emellan kommer påska.... tralalala...

har knäckt t käken så kan knappt äta -.- surt!
aja, nu är det ÄNTLIGEN lov :D som jag har väntat haha :D
nu är det snart två veckor kvar tills sälen. efter det ä det knappt ens 7 veckor kvar till sommarlovet!!!! :D:d:D sååå gött så det finns inte! ;D
imorgon drar mamma o tvillingarna till ullared, o jag blir kvar hemma o ä hundvakt :)
på torsdag kmr michelle hem. då får hon lov. o ´nån gång i veckan hoppas jag att lauras föl kmr :D
på söndag så kmr även michelles kompisar hit. vet inte riktigt vilka det ä, men jag tror det ä lisa o rita :)
däremellan kommer påsk! yeeey :D massa godis, då blir inte tandläkarna glada men aja :)
ha det fint! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0