to be with you

halloj!!
Det var ju ett tag sen jag skrev nu känner jag, men jag har inte sådära jättemkt att skriva om...
har vart sjuk i 3 dar nu, ögonen rinner, nyser o hostar. men är på bättrings vägen :)
nu när ´jag har vart sjuk har jag bara degat framför datan o tv:n o vart ute lite med hundarna emellanåt:)
på söndag blir det annelie, sen fram emot det. omg! jag har inet berättat för michelle att honeyB ska sääljas... hoppas inte hon läser detta, utan att jag får berätta det.
så då blir det bara honeyMoon, spangie o kanske rosie att rida. iomed att laura ska föla om 2 veckor :D
sen på onsdag blir det ett skitstort teknikprov, det ända ämnet vi får betyg i... är rätt nervös, eftersom att jag inte har fått hem boken än... men men, det går nog bra :)
ja.. jag har inte mkt mer att skriva om tror jag... så ni får ha det så bra allihopa!! :)
puss o kram
mills o jag i sommras, innan världens bästa utställning med wera:))
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0