-

vaknade redigt sent idag, 12:o så jag började med att gå ut med bilbusen, sen försökte jag möblera om lite, men ... a, det slutade med att alla sakerna stod precis som innan, förutom burarna och en mojs till. sen har jag damsugit o försökt göra så bra som möjligt så det ser lite mera öppet ut:)
nu tänkte jag bara ta det lugnt, marre hade dessvärre inte ringt till honom igår heller, vilket får mig att bli sjukt nervös. saken är den, att om dom säger nej nu. då vet jag fasen inte vad jag ska göra haha ;P har värkligen jättestora planer på detta!
aja, nu ska jag kika film, ha det bäst!
ps. nedräkningen börjar! 15 skoldagar kvar till skolavslutningen!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0