a drop in the ocean-ron pope<3

igår; skolan, gick rätt fort faktiskt:) sen efter skolan. springa med madde till hennes bil. hoppa in, åka till stallet, ta in abbey, borsta, lasta o sen åka iväg på träningshoppning. jätteduktiga var dom!:) först hoppade hon 70 cm. hinder 3 vägra hon på, o även hinder 8, så sista hindret åkte hon av på. haha komentaren efteråt "Det gjorde inte ont, jag landade rätt skönt faktiskt!" haha:)
sen hoppa hon 80 cm. (tyckte det såg läskigt högt ut *sa hon som är jättehöjdrädd;)*)
det gick bra, hon vägra 3 ggr på hinder 2, men sen hoppade hon jättefint resten av banan:) så duktig såatt:)
idag; skolan har gåått fort igen. film på morgonen i typ 1 timma, humor film såklart:D sen mat, sen svenska där vi bara satt o kollade på redovisningar, sen so, där såg vi klart på filmen. asså jag gillar värkligen inte den. jag tror absolut inte att jesus var så självisk som i den filmen!
o sen idrott, sprang 4 varv runt plantis, sen fotboll, tjejerna mot killarna haha:D
sen drog jag,madde o lippa o köpte pizza. gottigottgott;)
haha, lippa hade totalfnatt, vilket smittade av sig haha, så härligt såatt:)
nu äre ääääääääntligen fredags mys:D
en vanlig vecka kvar i skolan:O fatta hur fort detta har gått elr! helt sjukt!:D
har inte kollat efter än om ni har komenterat på klänningarna, men det hoppas jag att ni har;)
nu ska jag kila vidare. ha det bäst<3
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0