ambulans

"jag ska bli ambulans när jag blir stor" så sa ´jag när jag var 4/5 år. idag säger ´jag "jag ska bli ambulansförare-/sjukvårdare när ´jag blir stor" tänk hur mkt man ändå förstod när man var liten. att det var en bra sak, och hjälper människor... jag tänker hålla fast vid det kan jag säga! jag ska fasen bli én "ambulans" haha ;)
jag har alltid funderat på sätt att hjälpa människor på... o detta ä ju ett perfekt jobb för det!! :D
och för hoppnings vis blir ju mikk polis med, då kan vi jobba på samma station ;) visst ä jag smart ;D haha
aja... just nu sitter jag här med världens mensverk! det ä nämligen så att jag har gått o blivit kvinna vetti! X)
men det var inte så ´kul att bli det som jag trodde.... fy fasen va illa jag mådde förut! aja... slut pratat om det nu :P
nu ska ´jag kika "112-på liv o död" på tv 4 anytime :) ha det gott<3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha grattis till livet som kvinna då ;)

2010-05-06 @ 21:58:54
Postat av: svar t em :)

haha tack X)

2010-05-07 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0