=D

försöker lugna ner mig själv lite... är i ett totalt chock-tillstånd!
imorse vaknade jag upp lycklig över att det var helg osv. nu sitter jag här... och är SÅ MKT LYcKLIGARE!!!
för jag ska få en häst:O
herre mina gudar säger jag bara!!!
haha, mamma sa typ "oj, få ? jaha.... vart ska du ha den då ?" så jag tar det som att jag får, och pappa sa "aaa... elr ... det kostar ´ju jättemkt..." haha, så han var la mindre glad. men det kan ´jag leva med:)
okej, jag ska försöka berätta om den då.... det ä ett sto, typ 9 år, importerad från danmark för flera år sen, in hoppad, in körd, jätteduktig och social på alla sätt och vis. och hon sa att med rätt ryttare, så kan hon bli jätte framgångsrik! jag är sååååååååå spänd på att få se henne:D
c-ponny, troligt vis welshponny med lite russ i sig.
ah, jag kan inte skriva mera, är på tok för glad för att sitta still haha<3

Kommentarer
Postat av: ida

wow, grattis! otroligt glad för din skull denise!:D

2010-05-28 @ 22:42:08
URL: http://hereux.blogg.se/
Postat av: svar t ida:)

tack ida! är så jädra överlycklig haha :D

2010-05-28 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0