där rosor aldrig dör

nu har jg bestämt mig.
det blir ingen häst för min del
haha skoja bara:D
jag tänkte ta o göra som så, att jag bara lånar henne i typ 2 månader nu över sommarlovet. för asså jag har värkligen inte råd med mer än så. o om jag ska ha den hos annelie, vilket jag hoppas att det går bra. så kan hon ju gå i samma hage som rosie, eftersom att båda har ju haft fång, så man måste ju vara väldigt försiktiga:)
så så har jag tänkt mig. o då behöver jag ju bara betala verkningen, stallplatsen o fodret. för jag tänker inte lägga ner massa pengar på att börja vaccinera henne från grunden. det får dom göra, som har avbrytit mitt i... så a
så imorgon drar vi dit o kikar på henne, michelle kan nog få ett o annat kort kanske:)
det var ju mkt folk som hade sagt att hon var väldigt vacker o så, så det håller jag på:)
ha det bäst<3
elitpremiering i tidaholm förra året:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0