den vackraste stunden i live var den när du kom, o allt som vi gjorde den stunden vill ´jag göra om<3

halloj, nu har jag suttit vid datan ett bra tag känner jag. lyssnar på lars winnerbäck o tedd gärdestad<3
igår berättade marre att det var en hon visste som ger bort en häst... gratis :O
pga att ungen som hade den inte brydde sig om den. vet inte så mkt om den. typ inget mer än att det var en c-ponny. asså jag menar. om han värkligen ger bort den så tar jag den. skiter i om det ä världens problem häst. för det ska få va hos nån som bryr sig om den!! o jag tror att det nog ä det som ä problemet me många hästar, att dom behöver bli ompysslade mkt o få mkt uppmärksamhet. o det lär den värkligen få av mig:)
marie ska prata lite mer med honom om detta, o går det vägen så har jag snart en häst. tänk ändå. sin första häst får man haha, känns både bra o dåligt. men detta kmr bli kul :D tänk ändå att ha en egen häst, det har vart min dröm sen jag var 8... o den kan bli uppfylld nu!:O fifasen va kul!:D
nu har vi iaf lov resten av veckan :D
ska in o kolla på k-rörs hemsida om dom ´har lagt út filmen från melodifestivalen igår:D
ha det gott<3
två delar, jag o min okännda tvilling vetti;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0