det här köket är kryddat med kärlek

hej på er!:)
idag vaknade ´jag trekvart innan jag skulle gå upp. gjorde lite allt möjligt. mkt hinner ´man på två timmar :)
sen kom annelie o hämta mig. o vi åkte till stallet:)
där tog jag in 3 jordiga hästar. o lång tid tog det att få rent dom men det ä det värt!<3
red spangi, ängla hästen<3 galopera o så skett kul! :D
sen red ´jag min andra ängel, rosie. så tittig men ändå så lugn. det ä därför jag älskar henne ;)
när jag kom hem använde jag min hårinpackning för första gången. o känner redan att det har gjort susen! :D
nu ska jag se lite på film, efter det gå út... o kanske låna marres cykel ? bra idé va ?:D
ha det gott<3
teXt: vingslag design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0