....

har ni hört om dom där barnen í gudhem elr ? elr det borde ni, för det har gått på radion typ 1 gång i timman idag..men det ä så hemskt!! usch, kan inte slita tankarna från det... :(
men iaf. idag har det vart skola, gick rätt fort men ändå oändligt långsamt. men TILLSLUT slutade vi. o jag trippade iväg till mormor där jag satt i 2 timmar :)
imorgon har vi syslöjd till typ kvart över 9, sen engelska till typ halv 11, sen mat runt 12. sen har vi bara halva spanska lektionen, sketa gött. för sen klockan 1 äre melodifestivalen, fatta va kul elr! :D
ikväll ska jag (självklart haha) se svenska holleywood (stavning) fruar. ska bli .... intressant ? haha ;P
asså sen ´jag bestämde mig för att bli ambulans -sjukvårdare/förare så sitter jag o dagdrömmer om det... haha ska man säga till sig själv elr äre bra ? haha ;P
aja. nu ska jag kila o käka lite, ha det gott<3
fick bli en bild på emmis misse, rambo :)

Kommentarer
Postat av: emmi

Åh vad fin bild på min lille plutt! <3 du får gärna ta mer på missarna o göra om i datorn :p

2010-05-10 @ 21:16:35
Postat av: svar t em :)

denna har jag inte gjort om :P men jag tar så gärna kort på dom :)

2010-05-11 @ 18:24:28
Postat av: ida

johan och maria hette barnen i gudhem:( asså vad läskigt, mord händer ju inte här! inte i falköping!

2010-05-11 @ 18:42:03
URL: http://hereux.blogg.se/
Postat av: svar t ida

ja vet, mamma hade dom på dagis:S

ja, as hemskt ju:(

usch :'(

2010-05-11 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0