Hippie på bild:)

dan började med stress stress stress! haha, hittade ingen tjock-tröja. men jag fick låna en av madde, tacktack:)
ska även berätta varför jag behövde detta haha:) vi skulle orientera i typ 2 timmar, så ah.. det var mulet, lite ´halvt kvavt, regnit, blåsigt, soligt ah allt möjligt...
jag o johanna sprang på en stor åker, där det var skit blött, så vi hade hela medelhavet i skorna sen;)
sen gick ja,madde o lippa ner för att köpa nått o dricka. o jag kände mig heldum, för jag har världens träningsverk haha;) såg nog lite kul ut när jag gick där ett tag;)
sen mat, as gott för en gångs skull haha:)
sen spanska, såg black beauty, fast på spanska då.. men ah, det funkar ju det med:) AS HEMSK:(
sen rast, va mest me sanna o sanna o elli:) så trevligt såatt ;)
sen matte, var rätt sur.. för typ ingenting.. men a så går deet ibland haha:P
jag ´har rätt mkt planer nu känner ´jag, o ´jag kmr bli lite halvt fattig också... tyvärr...
på fredag:käka pizza efter skolan
dan efter skolavslutningen: skara sommarland me; madde,erika,ida,lippa o louvisa
på sommarlovet; falsterbo horse show, riX utställning osv.
så ah. men det är det väl värt I guess:)
nu ska jag kila, ha det bäst<3
från i lördags när vi var uppe vid panka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0