KAN DET INTE BLI HELG!!!!!!

idag har det vart en riktig pissdag!! hade huvudvärk o ont i halsen, o heela tin satt folk o klagade på att man pratade fastän dom gjorde dt 2 ggr så mkt mer själva!-.- låter as nedlåtande nu, i know :P sry!
det ä det att jag har blivit så otolig på sistonde, så om nån säger nått som ä lite halvdumt, så blir jag skitarg o säger nått tillbaka... inte moget jag vet, men jag vet inte vrf... :S har alltid kunnat stöta bort sånt, o bara skitit i dom, nu går det rätt in i huvvet! ...
nu ska jag läsa tråkig so, o ´ligga på spikmattan en stund... ä så sjukt trött, så det kommer inte förvåna mig om jag somnar... aja, ha det gott, o hoppas ni håller er friska, för det ä redigt jobbit att va förkyld !! som dom flesta redan vet men ändå:P
aja hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0