kom änglar, kom älvor, det börjar bli kallt..

asså serriöst.. jag bloggar typ flera ggr om dan... nu på sistonde iaf. o alla andra bloggar typ... 1 gång. om ens det. tråkmonsar hah ne, det ä nog jag som ä det iomed att jag inte gör något annat än att sitta vid datan typ:P
men jag skyller på vädret;)
funderar på att börja video blogga... för mina tangenter är så jobbiga... typ mellan alla mellanslag blir det plus, o när man trycker på N så blir det "helskärm/halvskärm" o när man trycker på X så öppnas en ny flik osv. pga av att jag spillde yttepyttelite vatten över det -.-
jobbigt värre. så det tar en stund att skriva... börjar vänja mig lite smått men aah... ändå as jobbigt...
så vad tycker ni ? börja videoblogga / inte ? ?
PiXie:)

Kommentarer
Postat av: ida

ja, börja videoblogga! skulle vara skitkul ju!:D

2010-05-13 @ 18:39:53
URL: http://hereux.blogg.se/
Postat av: svar t ida

haha, elr hur;p men asså kmr dom videosarna hamna på youtube då ?:P

2010-05-13 @ 19:12:09
Postat av: ida

hahaha, nej det tror jag inte:D

2010-05-13 @ 19:40:06
URL: http://hereux.blogg.se/
Postat av: svar t ida

najs! då jädrar! hahah:D

2010-05-13 @ 20:02:03
Postat av: Emmi

Det lär dom nog göra tror jag om man inte kan lösenskydda på något sätt. Vet inte om det går dock ;) Men jag vill ha videoblogg!

2010-05-14 @ 23:13:19
Postat av: svar t em :)

ah, man kanske kan fråga nånstans...

2010-05-15 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0