lev liiiivet, yiiiiha hahah! ;D

sitter här o ä barnvakt åt lova o fabian. fabbe sitter o kikar tv o lova sitter här brevid o målar:)
vet inte riktigt när marre kmr hem, men hon sa "blir det tråkigt säger jag; barnvakten stack. o om det blir roligt säger jag: jag har fått tag i en barnvakt" haha ;)
så jag vet inte riktigt när hon kommer, men hon blir nog där till 10 åtminstånde. men längre än 2 är hon nog inte där:)
imorgon ska jag upp halv 8, för att åka med michelle till en hundutställning, så kul så:D
på måndag äre bara kort dag, börjar kvart över nio o slutar tio över två. sen på tisdag börjar jag 8, går till 1 sen äre melodifestivalen i skolan, ska bli skitkul att se! :D
sen har vi lov onsdag,torsdag o fredag. sket gött! :D så även om jag har gått upp 7-halv 8 heeeela veckan o helgen så är jag sjukt glad för det. för då kmr jag  kunna sova as länge på lovdagarna smart va?:D
ne nu ska jag vara lite social med lova o fabian känner jag, ha det gott!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0