superstar

sitter här o proppar i mig mormors nybakade bullar:) gottgott!
dan har gått sjukt sakta faktiskt... började med bild, sen tråkig film på so:n, sen ännu tråkigare film på no;n, sen äckelpäckel mat, sen gick svenskan, matten,engelskan o idrotten rätt fort. sen gapflabb, då man fick stjuts av sanna, på cykel. haha hade ont i magen efter för att jag skratta så mkt, härligt värre!:)
sen mormor, till klockan kvvart i 7, det var mindre kul... iomed att det ínte finns mkt att göra där. mer än att typ.. läsa tidningar o stirra ut genom fönstret:P men det kan vara kul ... bland.... kanske inte om man heter denise o inte kan sitta still, men annars så;)
imorgon efter skolan sticker jag me madde ut till stallet, o sen vidare till grevagården, där hon ska på hoppträning, 170-180 ska hon hoppa:) ska bli jättekul faktiskt:D
sen på fredag så vägrade erika o ida att hänga med o käka pizza, dumma som dom är. hah nej det är dom inte:) men så vi går dit med sanna, sanna o elli istället, elr a dom skulle ju hänga med i vilket fall såatt:D ska bli snajs:)
sen på lördag hade jag planer.. men kmr inte ihåg vad haha:P
men sen på söndag ska jag rida. sen äre näst sista veckan! SÅ KUUUUL :D
så nästa helg drar troligen jag o mamma o köper skolavslutnings kläder i skövde vad det är tänkt:)
men jag får faktiskt lite panik! vet inte vart det finns finast kläder... det ska va en söt klänning tänkte jag. skriv om ni vet nån bra affär är ni snälla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0