svenska hollywoodfruar

kollade precis på svenska hollywood fruar. dom har ju gjort om programet lite, så alla ä i en studio o pratar. o asså jag gillade ärligt talat maria bäst förut.. men ientligen ä ju hon värst... hon vill ju värkligen stå i centrum HEEEEEEEELA tiden, o har väldigt mkt fördomar om folk o ting hela tin... typ som att paivi o lena hade en barbie fest, som dom hade gjort iordning, o det ända maria säger om det var ju negativt "aa men hon i grönt t.eX, o att blanda alkohol o halvnakna män, det ä ju så ostil!" okej att hon typ gillar att gå på en bokklubb, o prata om en bok, o ta ett glas vin varje kväll, att hon tycker det ä fest, men ärligt talat så tycker jag inte att hon bara ska säga dom negativa delarna ... utan iså fall nämna positiva också om hon ens ska dömma det alls..
o det va rätt kul, i o med att hon ser upp så mkt till anna anka, så försökte hon typ försvara henne hela tin, tyckte det var sjukt kul. o anna tyckte ju typ att paivi o lena var mkt roligare än maria, haha hon såg ju jättekul ut när hon fattade att anna inte tyckte det hon sa va kul ju:P
så jag har faktiskt fått en helt ny uppfattning om alla...
anna: som hon säger, så har hon nog inte visat sin rätta sida. jag tror att hon nog faktiskt är en ganska mjuk person,om hon bara kan komma ifrån allt för en stund. o hon ä nog inte så bitchig som alla ser henne som.
lena: jättesnäll, hon ger ju saker till barn som ä lite fattigare, o hon ä en sån glädje spridare:)
paivi: det ä nog väldigt många som tycker om henne, som knappt ens vet vem hon ä... hon ä också en riktig glädje spridare, som kan ha redigt kul, o vara jätteallvarlig om det behövs osv. ps. tycker det ä så gulligt med hon o hennes man:)
maria: ibörjan var ju hon favoriten, men när man tänker efter ä hon lite skum... hon ljuger ju värkligen eXtremt mkt för sin man om vad allt kostar osv... o har ju som sagt väldigt mkt fördommar. INTE OKEJ! ... enligt mig iaf:)
aja nu ska ´jag kila vidare, ha det gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0