all i want for christmas is you

just nu spelas massa jullåtar michelle samlat ihop på spotyfi!:)
jag har pratat så mkt om julkänslor, att allt är så mysigt när det går mot jul o så. o när man hör jullåtar dör man typ lite smått, så kul:D o har ni tänk på att ALLA jullåtar (som jag lyssnar på iaf) är jättepositiva o roliga:D
mamma har beställt hem nya lakarn o så, så nu ska det bli riktig julstämning här på mitt rum! det är ju rätt litet också, perfekt :D
idag vart det som vanligt skola, gick redigt fort, asbra! :D haha, kan även ha o göra med att jag o madde typ skratta ihjäl oss för att vi gick runt o sa "asså shiiiiet!" hahah! (från flickorna på klitteholm)
nu ska jag kolla på grey's anatomy på watch-series ;) JUSTE det kanske man ska skriva upp till julklapp?;)
o senare ska jag öva engelska, kemi och musik:))
FELIZ NAVIDAD!(spelas nu) det är ju inte julafton än, men vem bryr sig?:D
ha det asgött! <3
finaste nicke i SNÖN:O haha, galen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0