beautiful brown eyes

sitter just nu hemkommen från skolan,  en iskall skola ska tilläggas! så jag sitter med varma sköna kläder, tända ljus och brandi carlile! DET är livet! sånt längtar man som mest till nästan när man är i skolan! :D
bilbo sitter och kollar så vis på mig just nu. funderar på att ta ut honom i trädgården, fast jag vet inte... det är ju snö... får höra med michelle om hon tycker det är en bra idé :) imorgon var det meningen att jag skulle med på oden cup, vilket jag har tjatat om att gå på, men trors allt har jag bestämt mig för att stanna, orkar faktiskt inte. det är en ny dag imorgon, men jag brukar helst av allt bara vilja vara hemma i vilket fall på helgerna. kalla mig osocial men så är det! :)
michelle kmr hem om några timmar med, då ska jag få henne att skicka lite brandi carlile låtar till mig, så jag kan börja göra lite videos med bra musik!! :D
nu ska jag kika det senaste 90210 avsnittet, och... ja sen får jag se vad jag gör mer, tror jag ska vara inne mest hela dagen, så mysigt med ljusen och allt här!:)
kram kram<3
snacka om att det ser ut som att jag tar åt mig äran för michelles bild här. men icke!! hon är bäst punkt slut! thats my sister! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det ser inte alls ut som om du försöker sno äran! Men skoj att du använder mina foton med, så att de används :D DU kan vara bäst!<3

2010-11-19 @ 23:18:17
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0