då man inser hur bra allt är

asså ni kan inte förstå (!) vilken lycka jag möttes av idag när oliwia kom in på mitt rum o sa "är det denna du hade letat efter?" gaaaah! har letat efter en tröja om jag köpte i skövde för ett år sen, o det var värligen min favorit tröja, o jag har letat efter den sen i julas, så jag är huuuuuuur glad som helst:D
igår, var jag lika glad då, när michelle jag o nicklas stack till emelie för att umgås. hon flyttade ju in i huset i söndags, så vi kom dit för att kika o umgås som sagt. o vi prata om lite allt möjligt, mkt trevligt!:) sen blev vi även spådda, och jag är asglad över svaren jag fick värkligen! :D tur att just hon är min syster! <3
imorgon så bär det av till skövde vid halv 1, men innan det ska jag fixa mitt bankkort så jag kan börja handla från det :D tack marie för att du hänger med föresten!
ikväll åker michelles kille hem, o jag menar absolut inget illa när jag säger detta, så misstolka mig inte nu. men det ska bli kul att få umgås lite ensam med henne. det har vart jättekul när han har vart här, men grejen är att helgen innan det var anna här, o helgen innan det var liza här, o jag är så van att ha michelle "för mig själv" haha, nä det lät fel, men ni fattar :P så vi ska kika vampire diaries! yay!:D
nu ska jag tvätta lite, för det behövs värkligen! :) sen ska jag typ bara ta det lugnt, o se på vampire diaries (som sagt)
detta blev ett litet "tack inlägg" för mina systrar märker jag! men jag är värkligen asglad över att just dom är mina systrar, o jag har tänk lite på det där "man väljer inte sin familj", kanske dom som säger det har fel, kanske man gör det? jag har nog valt min familj, genom sekret kanske`? nej, dom har nog valt sig själva genom sekret, o det är jag uberglad över! :D
ha det gött!:))
det är ju "rosa månaden", då man stödjer cancer-drabbade elr vad man ska säga, så jag målade en "rosa värld" haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0