dagen

skoldagen var faktiskt, tro det elr ej, väldigt kul.
på no:n jobbade vi bara med frågor, helt okej, för det var det vi fiick göra istället för att ha prov:)
sen på spanskan satt jag, lippa o några till i ett annat klassruum o läste på till provet. elr aa... pratade :P
sen innan idrotten var hamster-mats  i skolan, elr han kom innanför dörren där vi stod, o jag gav honom värsta blicken, som madde o lippa inte kunde sluta prata om på ett bra tag hahahah! jag o mina blickar säger jag bara :P
han såg typ lite rädd ut hahah! usch va dum jag ä:P
aja, iaf, sen vart det  idrott. räck o ringar tror jag det  heter(?). helt okej enligt mig iaf! även om man inte gjorde så mkt:P
sen var det so, o då jobbade vi typ hela lektionen. helt okej det med:)
nu ska jag iväg o platta håret. orkar inte med mitt löckiga längre. bara ivägen känns det som. så nu blir det rakt! :)
ha det göttans!<3
fina zero:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0