godkväll! ;)

har sett på nästan hela första sesongen av despriate housewifes (stavning?)... o det som kanske är det lilla problemet är, att jag började kolla igår kväll... haha, japp. så jag har suttit sen jag vaknade idag o kollat, så det jag har fått i mig idag är en tacos, halv chipspåse, choklad o MASSA vatten. haha :P
jag ä rätt trött just nu... men jag orkar (har ingen lust) att lägga mig. faktiskt... hur konstigt det än låter, jag brukar aldrig säga nej till att sova, men just nu så jo! o det ä lite smått störande :P
men jag vill så gärna se klart det sista avsnittet, men det laddar aldrig klart, o det går mig på nerverna! :P
också har jag lite smått lust att kolla på beck med! :p
imorgon, usch för imorgon säger jag bara! först av allt, usch för skolan! sen usch för aleXander! och sist av allt, usch för att öva på prov, då kan jag inte fortsätta kolla på despriate housewifes haha :P
jag har även julpyntat föresten! eller ne... men mamma har gjort det där nere, o det ä jättemysigt. elr ne, inte än, men när allt är uppe, alla ljus o gardiner så kmr det bli det! :)
här uppe, i mitt rum har jag bara en stor stjärna, men det räker faktiskt för tillfället iaf, jag är mkt glad över den, o den sprider faktiskt mkt julkänsla! :D
har även försökt att lära mig mer om pappas canon idag, det gick rätt okej faktiskt:) jag kanske ändrar uppfattningen om att canon suger. dom (iaf denna) är faktiskt ganska (mkt) bra ;)
jaa.... vad mer kan man säga? det är söndag, lika deprimerande som vanligt med söndagar, man vet att helgen är slut och skolan börjar. blä säger jag bara! ientligen ska man ju dygna! o va uber trött imorgon! fast det kmr jag inte göra. vill inte vara mer seg på idrotten än vad jag redan är:p
har även planer många helger nu. elr aa, en kväll/natt/morgon per helg nu nästan ända fram till nyår, jag ska nämligen vara barnvakt. o jag känner att det är nog det roligaste jobbet man kan ha, i min ålder iaf. för jag känner ju lova o fabian så bra, så jag tycker det är ett superjobb! ;)
nu ska jag nog försöka få i mig lite mat, göra iordning mig för att sova o kolla klart sista avsnittet! :)
ha det asgött! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0