i see you smiling

just nu spelas caroline-brandi carlile i högtalarna. riktigt bra låt faktiskt! ;) Michelle har lyssnat på hennes låtar ett tag nu, o först nu har jag insett att hon är GRYYYYM!! :))
vet inte riktigt vad jag ska skriva om... kan skriva lite om den kommande veckan, inget kul men annars blir inlägget på kort :P
måndag- skola, o öva massa på musik o kemiprovet
tisdag- skola, sen sticka med till strömma, YEEEY! :D
onsdag- skola-, musikprov o öva asmkt på kemiprovet
tisdag- skola-, kemiprov (ska få ASBRA punkt slut!!)
fredag- ja, fredagar, hjärta!! vad mer behöver man säga?;)
nu ska jag öva lite mer på musikprovet. annars idag har jag o michelle vart uppe på kyrkogården o tänt ljus på farmors,kaspers, tords, ingemar o gunvors grav:)
o jag har typ sövit aslänge o övat lite på musikprovet med :)
nu ska jag kika om jag hittar nått o kolla på på tv4anytime elr nått:)
ha  det bra!<3
saknar att rida föresten!! men jag står ut ett tag till!:)

Kommentarer
Postat av: Michelle/Mango

Brandi Carlile är grymmast! Det blir nog en Brandi-Carlile-Familj av oss xD Du, jag och Kim nu då...

2010-11-15 @ 19:18:27
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0