i've called you now a thousend times, i think i now that your not home

åh, jag hittade låten "soon after christmas" älskar den låten så djupt mkt!<3 lyssnat på den ganska många vintrar, den påminner så om en dag jag satt med varm choklad och frös, efter jag vart ute o ridit o frös som bare den. så mysigt :)
idag vart det skola, o det gick faktiskt riktigt fort, o rätt KUL med, det är inte ofta man kan säga så om skolan inte:)
bra dag bara kanske, vet ej:)
sen till mormor, o sen hem. nu ska jag kika 90210, o sen tänkte jag studa en stund, o sist med icke sa nicke minst, läsa boken jenny-jonas gardell !:D asbra! :))
nu ska jag ta hand om lova-linslus o livv-bus:) smeknamnen passar dom rätt bra må jag säga!:)
ha det gött! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0