jag var en mes o kanske bööööög

hahahah! michelle brukar lyssna på en låt, som för övrigt är ganska fin men just "jag var en mes o kanske bög" är bara wierd hahaha :P
aja, har precis kollat ett nytt avsnitt av vampire diaries, guuuuud va bra det var!:D
har även kollat nya avsnitt på 90210, även det asbra:D
o nu ska jag börja kolla på gossip girl igen
erkänn att watch-series.com är sååå bäst:D
o gossip girl började jag kolla på precis för att ida pratade om det igår att det var så bra, så nu när jag ändå inte har nått att göra ska jag kolla på det :)
senare ska jag plugga(!) .... har ett hemkunskapsprov nu efter lovet ... rätt illa att behöva öva på lovet med ajaa....
ha det gött!:)
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0