kolföreningar, kolväte, grafit osv... -.-

egentligen borde jag plugga inför no-provet imorgon. men jag har inte suttit vid datan på två dagar. så det får vänta en halvtimma!
igår stack jag till emelie nästan direkt efter skolan, för att tillbringa kvällen där med två fina hundar och en väldigt vacker film, marlie och jag <3
sen fick jag ett sms från moonis ägare 'har du hittat nån som vill ha henne?' jag svarade då att jag inte hade det. o då skrev hon 'kan inte du ta henne då?' o jag vet inte hur många ggr jag sakt nej.. men ändå kände jag att... jag vill faktiskt värkligen värkligen det! helt galet...
men jag tror inte mamma skulle tycka likadant som jag, i o med att det är 8an, jag kan knappt hinna med att öva på prov o sånt nu, så då kmr jag inte hinna om jag har en häst också. men ändå. jag är nästan villig att ge upp det. känns som att det är meningen att moonis ska vara hos mig. hur jag än vrider och vänder slutar det alltid med att jag hittar  en lösning= att hon kmr till mig.
vet inte hur jag ska göra. blir gaaalen! hade värkligen så jädra gärna tatt tillbaka henne. o jag tänkte att jag isåfall kunde fråga dom som har travhästarna som jag har hyra där, elr hos katarina elr nått. men jag vet inte.... det återstår att se!
i vilket fall som helst, om hon nu flyttar till nån annan ska jag ha mkt kontakt med den personen, för jag vill veta hur allt går med henne. o sen kan jag vara första tjing om hon/han inte skulle vilja ha henne mer.
jaja... nu ska vi hoppa på andra tankar! no-prov. jag tycker jag har fattat ovanligt mkt på ALLA lektioner inom kemi i 8an. men nu när man sitter med boken öppen, fattar man inte ens vad kol är... allt är lite upp o ner just nu. dethär med moonis får mig att vara fokuserad på henne och inget annat, vilket stör mig lite nu när det är rätt viktigt med alla prov o så...
eller så har det inte med henne alls att göra, haha inte ens det vet jag. tror jag måste sova... eller nej jag ska ju öva prov hahah! asså seriöst:P jaja, NU ska jag PLUGGA så mina ögon dör. SEN ska jag sova ;) elr kanske se nått program med;)
ha det gött!
btw! hör av er om du/ni vet nån som vill ha moonis!!! :)
finaste Bilbo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0