losing heart

jo nu har jag en stor nyhet! nej, tyvärr är det inte att jag har hittat någon till moonis. men kanske jag har hittat någon till mig. såhär ligger det till. jag vaknade väldigt glad, för att sen fortsätta dagen glatt, sagt o gjort! när  jag kom ner för att äta berättade michelle om sin kompis storasyster som hade en 10 årig golden retrever. o nu tänker ni "hon är dum i huvdet, ta emot en gammal hund som snart kmr dö" men icke! dö kmr den om jag inte gör det. nu behöver jag bara prata med mamma... och... aa jag tror hon kmr säga nej. men jag tror (vet) att jag kan sköta denna hund. jag skötte en häst i sommar, vilket tog på min tid, men jag älskade det. och jag har ju pratat så länge om att jag vill ha en golden, fatta vilket tillfälle!!! :D hoppas hoppas hoppas nu alltså! han kmr bo på mitt rum o det är BARA jag som kmr sköta honom, ska inte lägga ansvaret på någon annan, om jag nu inte måste om jag ska iväg elr så men annars ska bara jag ha honom! :D åh, kuuuul! här får ni en bild på en aningen yngre golden:)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag hoppas också att du får ta vovven. Om nu Johanna inte redan funnit någon annan då. Han må vara gammal, men tänk vad du kan göra för honom! Han kanske får den lyckligaste tiden i sitt liv här med oss, Hippie och Zero. Tänk va kul! Vi kan bl.a spåra och apportera med våra Retrievers!:D

2010-11-20 @ 17:00:27
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0