min juuuulskinka har rymt!

känner att 2 blogginlägg, 3 föresten med detta, på en dag kanske är lite mkt? men men så går det, jag tar igen för hela veckan;)
jo, det var såhär, att jag läste precis min kära syster, emelies blogg, o där stod det 'snart är det ju första advent så då ska jag börja julpynta ordentligt' elr nått sånt. o det gav mig en sån kick kände jag! sitter här, helt ensam i mörkret med en chipspåse bredvid mig, o otroligt ont i lugnorna (vilket förövrigt ska vara borta imorgon, det har jag bestämt! så nu får min kropp fanken i mej lyssna!!) och det är inget mysigt alls, elr ja, på ett sätt. men det kunde vart så mkt bättre. så jag satte på lite härlig julmusik, och tända ljus tänkte jag göra med, fast det sket sig för jag hittade ingen tändare haha:P
men ja, julmusik gillar vi!!:)
tänkte faktiskt börja julpynta lite smått o gott sisådära imorgon!:)
nu ska jag försöka skydda mitt huvud, för michelle kmr snart o hon kmr märka att chipspåsen nästan är slut, i gonna diiiiiiie!!! haha, nått sånt iaf:P
ha det gott! kram<3
haha här får ni en hippie-bild från 7:an, ä i en period där jag målar peace märket överallt, o skriver peace överallt osv, haha i like!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0