ögon som glittrar

hej! jag är väldigt seg för tillfället, sov till 1...
kan berätta om dom senaste dagarna, elr aa 2 senaste:P
tisdags kväll: jag o michelle satt o asflumma hur mkt som helst! o om jag säger "pessoar, knulla kondomen o 4 sekunder" är jag rätt säker på att ingen annan än michelle fattar (o marre fattar nog pessoar);)
kul var det iaf, lite illa bara att mamma tydligen hade hört lite av det :O xD
onsdag: stack upp vid halv 10 för att fixa bankpapprena o allt. sen stack jag o marie in till stan för att fixa så jag kunde använda kortet. sen var det tid över så vi gick o tog en fika, vilket var väldigt mysigt sisådär på morognkvisten:) o jag kan säga att jag aldrig i hela mitt liv blivit mätt på ett vinerbröd... vet inte vad min mage har för sig just nu:P
sen stack jag till toget för att där möta ida o erika, o aa.. inga mer. jag trodde det skulle va sanna,sanna, elli o madde med, fast madde ringde mig på morgonen o sa att hon inte kunde, o dom andra vet jag inte varför:P
men så vi stack iväg med tåget för att möta lippa på tågstationen i skövde:)
riktigt mysig dag faktiskt, med inte alls så mkt shopping, men ändå väldigt nöjd, o åt även en asgod kulglass, tror icke att jag har ätit många såna i mina dar, men god var den!
sen åkte vi hem och jag käkade o sen stack jag över till marie för att vakta barnen, såg även poeseidon (!) guuuuud va länge jag velat se den! o guuuuud va bra den var!:D
sen vid 12 kom jag hem o var DÖtrött, så jag la mig direkt! nu ska jag snart ut o gå med michelle o hippie och senare ska nog jag o michelle till emelie, får se hur det blir:) är även så extremt sugen på en pizza, påtal om blåbär haha xD aja, jag får väl se hur det går med det också;)
ha det asgött! kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0