put a kiss on top on your head

morgonen började klockan 5, då jag gick hem från marie. sen la jag mig förr att sova några timmar till. vaknade då 10. o sprang upp o kom ner o såg en helt ny kamera, canon EOS 550d för att vara mer eXakt;)
så jag tog lite kort med den. gillar den kameran rätt starkt faktiskt;) fast det ä pappas... tyvärr, men jag antar att vi får använda den;)
sen ladda jag in bilderna, o gjorde om några av dom. o lyssnade självklart på brandi carlile! ;)
o nu ska jag städa mitt sketna rum! det behövs! ingen vill kolla in i det ens för tillfället, men det ska vi ändra på!:)
nu får ni en as seriöst bild på egot i familjen! :)
juste! madde hade med sig 2012 till skolan med som vi såg, så snällt såatt! o bra som sjuttan var den! :D det borde alla se!!!:D
nu ska städning påbörjas här ;) ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0