until i die

idag var det skolan. vilket jag helst hade hoppat. dagen var inte kul på något sätt. bara negativt kan jag säga om den. FÖRUTOM att jag tänkte på finaste Quila hela dagen, vilket fick mig att le och vara glad ändå. vill detta så gärna, och jag hoppas mamma förstår det! just nu spelas brandi carlile i hörlurarna, ovanligt? nepp;)
ska snart ta o sätta mig och  läsa lite hemkunskap tänkte jag mig. sen ska jag kolla om det finns nått program att kika på:) På tal om program! igår var det ju biggest loser sverige-final, vilket var lite hemskt, att det är slut nu... och jag blev även lite smått besviken att k-f vann, tyckte tjejen(som jag förtillfället inte kmr ihåg namnet på) skulle vinna! men men, som det kan gå. och vad smala dom blivit! helt otroligt!;)
nu ska jag som sagt läsa hemkunskap! och tänka på Quila! :D ha det gött<3
sööt golden:)     (inte min bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0