we are the champions

idag vart det skola, o vi skulle sluta 5 i 3, men jag stack tidigare för att jag mig så himla krasslig och haft super ont i magen o det har gått upp i ryggen o i lugorna. så jag åkte hem för att sen sticka till sjukhuset, men vi har fortfarande inte åkt. för vi har inte fått någon tid + att det blev bättre när jag hade vilat en stund... fattar inte vad det är för spratt mig kropp spelar mig, men jaja. snart ska jag kika vampire diaries, äntligen har det kommit nytt avsnitt ju!:)
sen har jag inte planerat något mer för idag. försöka lista ut om det är lugninflammation som mamma sa (vilket skulle va lite konstigt om jag har, för jag hostar nästan inget på dagarna utan nästan bara på nätterna... såaa) eller vad det är... det återstår att se!:)
nu ska jag som sagt kika vampire diaries o vila massor, läsa boken jenny igen kanske:D
ha det asgött! kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0