all i want is the wind in my hair

har inte varit inne på datorn på hela veckan, vilket har lett till dålig uppdatering:)
tidigt  i morse vaknade jag av att jag drömt en mardröm om en ganska gammalt hus, där jag skulle sova under någon utställning med hästar elr nått. det spökade som as där inne!
så jag stack ner till typ en kamping o där var det en kille jag typ bara gick fram till o frågade om jag fick sova i hans tält, haha as konstigt. o han var typ as snäll så vi satt uppe o prata jättelänge. helt plötsligt kom mamma springade o skrek att jonatan hade dött, blivit mördad. o 10 minuter efter hade oliwia ramlat ner från ett stup, jag vaknade då i panik o sprang in till oliwia o såg att hon låg o sov, sen sprang jag till jonte o såg att han också sov. så jag gick o la mig igen, då började jag drömma drömmen igen, då var jag tillbaka i spök-huset, då hände något... vet inte vad. men jag sprang o hämtade en gubbe, o drog in honom där, han såg sorgset på huset. o jag föll ner i gråt då spöket sa "jag ville inte skrämma dig, jag ville bara träffa honom en sista gång. han var min första o sista kärlek" när jag vaknade fattade jag inget, varför hade jag drömt allt detta? allt handlade om kärlek hela tiden... kom även på att detta huset, var huset bredvid oss som dom precis har rivit... lite konstigt faktiskt...
men jag insåg mkt med den drömmen:)
när jag sen åter igen vaknade på morgonen, kände jag bara för att gå en jättejätte lång promenad. så det ska jag snart!:)
nu ska jag bara kolla allas uppdateringar först:)
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0