Elin krantz... r.i.p

det jag ville säga med det förra inlägget var att jag blir så jädra arg på denna killen! allt pekar på honom, o han har gjort något som har förstört hur mångas liv som helst. både dom som inte kände elin o dom som kände henne. nu går alla runt och är rädda osv!!

får ryck på detta asså! läste lite om det på aftonbladet, där det står att 2 röster hördes... o dom har bara inne en kille?? som nog troligen mördat henne, men jag menar, den andra är ju nästan lika mkt skylldig om han nu hjälpt till? aaaah!! kan han inte bara säga att det är han? hur kan han ens med att säga att det inte var han? hur kan man leva med sig själv om man gjort något sånt?!:((

usch! asså... hade det inte vart för honom hade hon levt idag!

ska inte skriva mer nu. varje ord jag läser gör mig argare o argare. ville bara skriva att jag blir så jädra frustrerad av detta!

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0