fly on the wings of love

undra om djuren är lika själviska som oss människor...
om dom inte orkar med någon. och bara går till dom andra. när dom andra har övergett dom, så går man tillbaka till den första... själviskt! människor är värkligen orättvisa. jag är inne i en period där jag iinte orkar med någon ting, inte vill någonting, inte vill prata i onödan, och bara kan överge en person. jag har aldrig vart sån här förut. annars har jag vart tjejen som går runt och skrattar hela tiden. som älskar livet, som inte får nog av någonting. vill bara ha mer. jag vill va hon igen! orkar inte med mig själv förtillfället. jag vet "man väljer hur man ska vara" men det krävs endel kraft för det. men jag ska bli mitt gamla jag igen! jag lovar... någon gång...:P
Just nu, vill jag vara ett djur. som kan gå sin egen väg! inte behöver gömma sig (okej, det behöver dom när det ä jakt, men vi räknar bort det tycker jag:P)
idag skulle farmor fyllt 90... jag kmr inte skriva något om henne. mer än att jag vet att hon har det mkt bättre nu än det sista halvåret i hennes liv <3
fri som en fågel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0