i only wanna be with you

skrev precis till michelle, en  väldigt lång komentar... som nog raderades elr nått... vet inte vad som hände med den... men iaf. hon hade gjort ett inlägg om att hon fick humörssvängningar hela tiden. precis så är det med mig just nu... i ena stunden skrattar jag tills jag får ont i magen. åt ingenting. i andra stunden går jag o tjurar, för ingenting. o jag kan börja gråta som in i den när jag läser något jag tycker är fint.... fattar inte riktigt vad som händer.. men konstigt är det. o jag gillar det inte! men jag hoppas att det försvinner! plus att jag är sååå trött varje jädra dag! usch!
idag var det tre lektioner. hemkunskapen gjorde vi pizza, gick rätt snabbt:) sen svenska, vi gjorde prov, vilket jag tror gick rätt bra:) o sen musik, vilket gick jättelångsamt. sandra är ingen rolig lärare alls! gud vilket ryck hon fick idag! bara ställde sig o skrek rakt ut ... kmr inte ihåg vad hon skrek, men nått om att vi skulle hålla tyst. kärring!
sen till mormor, o sen hem. nu ska jag öva prov! har spanska prov imorgon. hoppas det går bra! men det tror jag:)
imorgon är det ju även marknad! så där ska jag,madde,erika,ida,lippa,sanna,sanna o elli gå en liten stund, sen sticker jag till emelie o är hundvakt:)
mer än så har inte planterat, mer än att michelle kmr på fredag, då även liza är med:) henne var det ett tag sen man såg:)
nu ska jag öva prov o lite så:)
o idag ska oliwia till ridskolan för första gången med kanske jag ska skriva! :) hon är jätte förväntans full kan jag säga, hon pratar om det hela tiden! det påminner mig om när jag började, livrädd, men ändå längtade jag lika mkt varje gång:D
nu får ni ha det så gött, o hoppas inte ni också har humörssvängningar höhö:)
kram<3
michelles räv, michelles bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0